Головна Мій профіль   Выход     Вход   RSS        Ви увійшли як Гість      Група   Гости



Подати заяву для вступу до 1-го класу

Подати заяву для вступу до 10-го класу
Меню сайту

НАКАЗ ПРО ЗАРАХУВАННЯ УЧНІВ ДО 1 КЛАСУ 2020/2021 Н.Р.

Головна » 2013 » Жовтень » 11 » Семінар-практикум для вчителів історії
12:44
Семінар-практикум для вчителів історії

Семінар-практикум для вчителів історії міста

10 жовтня 2013 року на базі Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ сту­пенів №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов відбувся семінар-пра­ктикум для вчителів історії з проблеми «Особливості створення ав­то­р­ських навчально-методичних комплексів суспільно-гуманітарного на­пря­му як один зі способів забезпечення спеціалізації навчального закладу», у яко­му взяли участь 22 педагоги навчальних закладів міста.

Методист науково-методичного центру управління освіти і науки Ба­ра­но­ва В.А. ознайомила вчителів із метою і завданнями семінару-прак­тикуму, до­свідом роботи БСШ № 1 з реалізації дослідно-експериментальної ро­боти ре­гіонального рівня з теми «Навчально-методичне забезпечення славіс­ти­ч­ної спе­ці­а­лізації освітнього процесу спеціалізованого загальноосвітнього навча­ль­но­го за­кла­ду», у ході якої педагогами школи було створено 15 інноваційних і авторських програм факультативних і спеціальних курсів.

Перед учасниками семінару виступила заступник директора БСШ № 1 з на­уково-методичної роботи Клименко Т.М., яка у своїй доповіді висвітлила су­т­ність понять «навчальна програма», «спецкурс», «факультатив», «курс за ви­бором», їхні особливості і призначення, види навчальних програм за рі­в­нем новизни, структуру і складові навчальних програм, проаналізувала ор­га­ні­заційні заходи щодо розроблення, науково-методичної експертизи та ре­а­лі­зації навчальних програм, що забезпечують варіативну складову навчальних пла­нів загальноосвітніх навчальних закладів. 

У практичній частині семінару вчителі історії мали можливість відвідати заняття авторських факультативних курсів для учнів 5-6 класів «Вступ до сло­в’янознавства» (5-А клас, уч. Плаксива О.В.) і для учнів 7-9 класів «Іс­то­рія слов’янських держав» (9-А клас, учитель Акімова Т.М.).

У ході обговорення і підбиття підсумків учасники семінару відзначили, що в закладі створено необхідні організаційно-педагогічні умови для роз­вит­ку ініціативи, самостійності, творчих здібностей як уч­нів, так і вчителів. Пе­да­­гоги вказали на доцільність упровадження таких курсів, адже вони дають мож­ливість не лише забезпечити спеціалізацію закладу, а й поглиблюють зна­ння учнів з історії України і всесвітньої історії, готують до складання зо­в­нішнього незалежного оцінювання, сприяють усвідомленню школярами тих іс­­торичних процесів і механізмів взаємних впливів народів, які зумовили ви­ді­­лення слов’янського етносу як спільноти зі спорідненими історичними, по­лі­­ти­ч­ними та культурними ознаками, формують в учнів почуття при­че­т­но­сті до тво­рення сучасної європейської історії.

   

Переглядів: 496 | Додав: Helena | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz