Головна Мій профіль   Выход     Вход   RSS        Ви увійшли як Гість      Група   Гости



Подати заяву для вступу до 1-го класу

Подати заяву для вступу до 10-го класу
Меню сайту

НАКАЗ ПРО ЗАРАХУВАННЯ УЧНІВ ДО 1 КЛАСУ 2020/2021 Н.Р.

Головна » 2016 » Серпень » 30 » Сценарій проведення першого уроку для 2 класу
17:03
Сценарій проведення першого уроку для 2 класу

 

Сценарій Першого уроку

Усний журнал (2 клас)

Тема. Мій сонячний дім-моя Україна

Мета.

Формувати в учнів ключовікомпетентності:

• вміннявчитися: навчатишколярівдавати визначення таким поняттям «батьківщина», «держава», «незалежність»,«державні символи», «народні символи»;

• загальнокультурну: формувати уміння дотримуватися норм мовленєвоїкультури під час  спілкування;

• інформаційно-комунікативну: навчатиучніваналізуватипотрібнуінформацію;

• здоров’язбережувальну: раціонально планувати час, дотримуватисясанітарно-гігієнічних норм під час уроку;

• соціальну: продуктивно співпрацювати в групі, виявлятиініціативу, підтримувати та керувативласнимивзаєминами з іншими.

Формувати в учнівпредметнікомпетентності:

• навчальну: сформувати в учнів поняття «гімн», «герб», «прапор», закріпитиуявлення про патріотизм;

• розвивальну: сприяти розвитку усного мовлення учнів, умінню чітко формулювати та лаконічно висловлювати власну думку;

• виховну: виховуватилюбов до рідної землі, мови, почуття гордості за історичне минуле та героїчне сьогодення нашої країни.

Обладнання: макети народних символів України, пазли карти України, презентаціяhttps://drive.google.com/drive/folders/0B8_VqLPTbccLSlhsVXdCaHNLclEвідеоролик «Моя Україна - моя Батьківщина»https://www.youtube.com/watch?v=cSva_HCBN6k

Тип уроку: усний журнал.

Методичні прийоми та стратегії.

«Акровірш», «Зберипазли», «Незакінчене речення», «Відшукай склад», робота в групах.

Хід уроку

Оргмомент. Слова привітання вчителя

Розквітають посмішки навколо,
Радісно луна веселий сміх.
 
Це моя найкраща школа  
Зустрічає школярів своїх.
Знову свята радісн
і хвилини, 
Безлічвересневихпривітань. 
Здрастуй, школо! Ненька-Україна 
Нас вітаєвсіхіз святом Знань!

- Ось і закінчилосящеодне, сповненевеселощів і радостіліто. Якби не впертийкалендар, то ми б і не повірили в це, адже зелень на деревах щетакасвіжа, а небо такепронизливосинє і високе. І лишезамріяніосіннівечорипідтверджують правоту календаря. А отже настав час вирушати у новузахоплюючумандрівкудивовижноюкраїноюЗнань.

Сьогодні ми будемо говорити про чарівну землю, багату і щедру, співочу, сповнену краси, землю, прекраснішої від якої немає в світі. Діти, давайте прочитаємо вірш і спробуємо назвати країну, про яку буде йти мова на уроці.

Прийом «Акровірш»

Усіянамаком та житом

Красаїї вічно жива.

Росоюі сонцем повита,

Аж серце моє завмира!

Їйтреба лиш щастя та миру,

Нескорять її вороги,

А мивідстояла свободу!

Тож славим її навіки!!!

Вчитель:

- Яке слово утворилося? (Дітичитають)

- Сьогодні ми перегорнемо сторінки цікавого журналу, який має назву: «Мійсонячнийдім –моя Україна».Цього року наша молода країна відзначає 25 річницю своєї незалежності.

Перша сторінка «Краса оспівана віками»

(Учні розказують вірш)

1. У всьому світі – кожензнає –

Батьківщиналиш одна є.

І в нас вона одна – єдина.

Це наша славна Україна.

2. Вишитаколоссям і калиною,

Вигойданаспівомсолов’я,

ЗвешсявеселковоУкраїною,

Нене зачарована моя.

Вчитель:

- Діти, а якою ви уявляєте нашу Україну? Давайте спробуємо дібрати слова, що містять у собі склади слова Україна:

Уквітчана, успішна, красива, найкраща, вільна…

Вчитель:

- Рідна Україна, Батьківщина, Вітчизна.Кожналюдинанайбільше любить той край, де народилась і живе. Коженпишаєтьсясвоєюрідною землею, хоческазати про неїнайкраще. Подивітьсяуважно на карту Україні.

Україна – велика за площею держава – 603,7 тис. км². Розміщена в Центральній і СхіднійЄвропі. Із заходу на східпростягається на 1316км, а з півночі на південь – на 839км. Має 7 сусідів: на заходіУкраїнамежує з Румунією, Молдовою, Угорщиною, Словаччиною та Польщею; на півночі – з Білоруссю, на сході – з Росією; на півдні – широкий вихід до двохморів: Чорного й Азовського.

Перегляд відеоролика «Моя Україна - моя Батьківщина»

- Хібаможе душа бути байдужою до цієїкраси? Звичайно, ні. Ми повинніберегти і плекати красу нашого краю.

Друга сторінка «Державні символи моєї Батьківщини»

Учитель:

- Наша рідна Україна, наша Батьківщина, яка має свою землю, свою мову, культуру, історію, власні звичаї і традиції має також неповторні державні символи.

Про них послухайтеказку.

      Давним давно жила одна жінка. І було у неї три сини. Росли сини чесними, сміливими і дуже любили свою матір, готовібуливіддати за неїсвоєжиття.

Підросли вони і вирішилипіти в люди і прославити свою матір.

      Першим пішов старший син. Мати, щобвін про неїпам’ятав, подарувалайому золоту корону з трьомапромінчиками. Пішовсин. І за корону, яка зігрівала людей і вела вперед, показувала дорогу до кращогожиття, дали першомусинуім’я – Тризуб.

Середньомусинумати в дорогу подарувалажовто-блакитнийодяг. Своїми хорошими справами прославив він свою матір. Дали люди йомуім’я – Прапор.

     А там, де бувмолодшийсин, завжди звучала дзвінкоголосапісня, тому щоматиподаруваламолодшомусину голос солов’я. І дали йомуім’я – Гімн.

     З того часу йдутьзавжди разом – Тризуб, Прапор і Гімн, прославляючиріднуматір.

 (ДемонстраціядержавнихсимволівУкраїни)

Вчитель:

- То хто ж ця матір?(Україна)

Вчитель:

- Кожнакраїнасвітуобов’язково повинна матисвоїдержавнісимволи. Символ – це умовнепозначення будь-якого предмета чиявища.

Перший з них – це Герб - символічний знак, ключ до історії роду, міста, держави. Цей знак свідчить про те, чим славна держава, щосимволізуєїїмогутність.

(Учень розказує вірш)

Наш Герб – тризуб, це воля, слава й сила.

Наш Герб – тризуб, недоля нас косила.

Та ми зросли, ми є, ми завжди будем.

Добро і піснюнесемо ми людям.

Тризуб – немовсім’яєдина.

Де тато, мама і дитина.

Живуть у мира і любові

На Українавільній, новій!

Вчитель:

- Державний прапор України – другий символ. Роль прапора - бути попереду, вести людей за собою. 2 вересня 1991 року над будинкомВерховної Ради Українибулопіднятосиньо-жовтийнаціональний прапор.

(Учень розказує вірш)

Прапор – це державний символ.

Він є у кожноїдержави.

Це для всіхознакасили.

Це для всіхознакаслави.

Синьо-жовтий прапор маєм:

Синє – небо, жовте – жито.

Прапор свійоберігаєм.

Вінсвятиня, знаютьдіти.

Прапор свійздіймаєм гордо.

Ми з ним дужі і єдині.

Ми навіки є народом

Українським в Україні.

- Третім символом є Гімн. Це грецьке слово, щоозначає: урочиста, похвальнапісня на честь богів і героїв.Наш Гімн має назву «Ще не вмерла Україна». Слова написав Павло Чубинський, а музиккукомпозитор Михайло Вербицький(1863 р.). Вони так припали до серця українцям, що їх приписували Т.Шевченку.

(Учень розказує вірш)

Слова палкі, мелодія врочиста…

Державний Гімн ми знаємо усі.

Для кожного села, містечка, міста –

це клич один з мільйонівголосів.

Це наша клятва, заповідь священна.

Хай чуютьдрузі й вороги,

ЩоУкраїна вічна, незнищенна,

від неїяснесвітлонавкруги.

(ПрослуховуванняГімнуУкраїни, вчительнаголошує на тому, як слідповодитисяпід час йогозвучання)

Фізкультхвилинка

Ми крокуємо, ми крокуємо,

Україноюмандруємо.(Кроки на місці)

Україна – Батьківщина наша.(Кроки на місці)

А яка вона?(Руки в сторону)

Велика.А ще?(Згинання та розгинання рук)

Сильна.А ще?(Згинання та розгинання рук)

Мужня.А ще?(Піднття рук угору, виконанняколивнихрухів)

Дружна.А ще?(Схрещення рукбілясерця)

Добра.А  ще?(Витягування рук вперед, стискання пальціву кулаки,

Згибання рук, направлення великих пальців до себе)

Наша.Батьківщина наша.

Вона і велика, і сильна, і дружна, і добра, і наша.(Всірухиповторити по черзі )

Третя сторінка «Народні символи рідної землі»

Вчитель:

- Крімдержавнихсимволів, Українамаєще й народнісимволи. Давайте назвемоїх.

(Відповіді учнів)

- А зараз ми спробуємостворити картину одного з куточківрідногокраю.
(На дошціучитель виставляєпредметнімалюнкиіззображеннямнародних символів)
- Гніздо я кладу на даххати. У гніздопосаджулелеку. Біляхати кущ калини.
В Україні калина завжди росла саме там. В народібулоприйнятосадити кущ калини, коли в сім´їнароджуваласьдитина. Верба і калина завждидопомагали людям. Тому й стали ці дерева народними символами. На кущі калини посаджу соловейка, саме його пісня нагадуватиме нам про Батьківщину де б ми не були.

У кожного з вас є своєродинневогнище, є дім у якому живете ви і ваші батьки. А от коли скластималенькібатьківщини кожного з вас, вийде наша велика БатьківщинаУкраїна.

Україна – це наша рідна земля, наша країназі славною історієюймудрими, талановитими людьми, з мальовничою природою, оспіваною в чарівнихпіснях. Це найбільша держава в Європі, щоналічуємайже 50млн.осіб.

Четверта сторінка «Героїчне минуле та сьогодення»

Великий шлях пройшла наша багатостраждальнакраїна. Але виборола свою самостійність, незалежність.

24 серпня 1991 року Верховна Рада ухвалила «Акт про незалежність України». Здійсниласямріяукраїнського народу – жити у вільній і незалежнійдержаві, мати свою землю, своїтрадиції, культуру, мову, свій прапор, герб, свою головнупісню – гімндержави.Гірким і тернистимбуві є шлях України у боротьбі за волю та незалежність. Про це свідчать події, які відбувалися під час Революції Гідності на Майдані Незалежності у 2014 році та події, що відбуваються зараз на сході нашої країни. Мужність героїв має стати прикладом для кожного з нас, зразком того, що маємо робити все від нас залежне, щоби наша Україна була мирною та незележною.Всі ми пишаємось рідною землею, яка народжує справжніх патріотів! Хоча країна переживає важкі часи, нас переповнює гордість за нашу співачку Джамалу, яка сколихнула і вразила Європу своєю піснею й здобула таку важливу перемогу на конкурсі «Євробачення». Спортсмени також своїми досягненнями примножують славу України.

(Учень розказує вірш)

Кордони не спинятьпольотумогутнього слова
Хтосерцеммогутнійні куля нішабля не вб’є
За нас Батьківщина і ріднанескоренамова
Не треба чужого
, але й не відпустимсвоє. 

П’ята сторінка «Творимо майбутнє разом»

Вчитель:

- Україна – це краплинасонця на картісвіту. Наша земля наділенанеоціненними скарбами та багатствамиродючих земель та повноводнихрік.

 Послухайте ось таку притчу.

Якось, у коробці лежали тюбики з фарбами. Одного разу білафарба сказала чорній, що в тюбику лежала найближче до неї:

- Сестро, що за бідатрапилася з тобою? Чомутитакабрудна?

- Я не брудна, такиймійколір, - відповілачорнафарба.

- Тодіти неправильна фарба, і колір у тебе неправильний. Подивись на мене, ось яким повинен бути справжнійколір, і взагалі, всікольорипоходять від білого, тому нема нічогобільшвитонченого, як білийколір, на котрийповинніпрагнути бути схожими усііншіфарби.

Це зауваження не сподобалосьчорнійфарбі і вона незадоволеновідповіла:

- Ні, це ти неправильна, а мійколірнайправильніший. І взагалі, якби не булочорногокольору, то нічоговидатного не змогли б намалювати. Спробуй без мене щосьнамалювати, білийаркуш так і залишитьсябілим.

Почувши це, засперечалися інші фарби і навперебій почали доводити, що тільки їх колір правильний і потрібний. Що тільки вони будутьобрані художником для створення шедевру.

Довго та запекло вони сперечались, так, щодеякінавіть почали вибризкуватись з тюбиків через розбурхану неприязнь.

Та раптомкришка коробки відкрилась і на тюбики впало яскравесвітло. Художник вийнявфарби і видавивїх на палітру. Потім, змішавшиїх одна з одною, наніс на полотно, де й відбулосяїхпримирення. Художнику не булоніякогоділа до їхпротиріч, вінбачивєднання у різноманітності. Для ньогобуливажливівсікольори. Так бувстворений великий шедевр, де фарби не протистояли, а взаємодоповнювали одна одну.

Так і в нашійкраїні, кожнемісто, кожна область – це лишеокремий тюбик з фарбою, а разом ми – квітуча, барвистаУкраїна.

А якимможе бути майбутнє України?Це залежить від кожного з нас. І ми повиннідбати про неї, щоб вона була багатою, квітучою, яскравою. А для цього нам треба любити її, плекати, захищати.

Прийом  «Збери пазли»(робота в групах)

Вчитель:

- Поділіться на групи, об’єднайтеся.Заплющитьочі. Уявіть те,чого в Україніщенемає, але працею людей, розумомучених, майстерністю ваших рук, талантом природиможевиникнути, з’явитися через деякий час. На партах у вас лежать пазли – частинки карти нашої України. Обговоріть те, що ви уявили та намалюйте це на вашомупазлі.(Діти пишуть та малюють на пазлах свої мрії про те, що має бути в Україні в майбутньому. Пазлискладають і утворюють карту України)

ІІІ. Рефлексія

Вчитель: 

- Давайте помріємо…Мрія завжди красива. Мрія — стосила. Бо помножена на тисячімрій. А отже, невмируща. А отже, всепереможна.

Прийом «Незакінчене речення»«Я пишаюсятим, що я українець, так як …»

Вчитель: 

- Діти! Все,щостворене предками, збережене нашим народом, буде вічним. А ми повиннівчитисяберегти те, що нам залишилося у спадок, думати про майбутнє. АджевимайбутнєУкраїни.

Учні виконують пісню «Діти України»

Використана література та Інтернет ресурси:

  1. Виховні заходи. 1—4 класи. — Тернопіль: Мандрівець, 2008. — 256 с.
  2. Кращівиховні заходи. Сценарії / Упоряд. О. В. Гноінська. — Х.: Веста,2009. — 320 с.— (Рідна школа).
  3. Ми віримо в твоємайбутнєтвоє, Україно! (сценаріївиховнихзаходівнаціональногоспрямування). – Х.: Вид. група «Основа», 2014. – 128 с. – (Серія «Виховна робота»).
  4. http://rozumaka.com
  5. http://конспект.укр

 

Переглядів: 352 | Додав: Annochkaa | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz