Головна Мій профіль   Выход     Вход   RSS        Ви увійшли як Гість      Група   Гости




До уваги батьків майбутніх першокласників
 Вільні місця в закладі освіти на 1 клас; 2 клас; 3 клас; 5 клаc.

Меню сайту

Головна » 2021 » Січень » 13 » ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА У ПЕРІОД ЛОКДАУНУ
13:53
ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА У ПЕРІОД ЛОКДАУНУ

Звертаємо вашу увагу на діяльність психологічної служби під час локдауну.

Ми проводимо індивідуальні консультації у вайбері, по телефону та відповідаємо на запитання, використовуючи електронні пошти соц. педагога та пр. психолога щодня (крім вихідних днів) з 12.00 до 16.00.
 

Контакти:

соціальний педагог: електронна адреса - Danilchenkotana7@gmail. com., контактний телефон – 097 327 33 12 (Тетяна Анатоліївна);

практичний психолог: електронна адреса – voitenkonataliya65@gmail. com., контактний телефон – 067 375 91 79 (Наталія Юріївна).

Психологічне консультування застосовується для надання психологічної допомоги, тобто розмова з психологом повинна допомогти людині у розв’язанні її проблем та налагодженні взаємостосунків з оточенням. Людині, яка поспілкується з психологом, має стати легше, ніж було «до того». Під час консультативної бесіди клієнт отримує можливість ширше поглянути на ситуацію, змінити ставлення до подій і, відповідно, свою поведінку. Взаємодія на рівних – оптимальний варіант у консультуванні. Людина  – повноправний партнер психолога. Психолог – консультант не дає прямих порах і рекомендацій, оскільки в цьому випадку він бере відповідальність за події на себе, клієнт сам  повинен усвідомити проблему і проявити особисту відповідальність за її рішення.
Метою телефонного консультування є швидка психологічна допомога у різноманітних кризових ситуаціях, у стані стресу чи депресії. Під час такого консультування виникає ефект «випадкового попутника», коли у звичайній бесіді незнайомі люди «виливають душу». Встановленню особливої довіри сприяє і те, що, попри відстань, абонент і психолог у певному сенсі перебувають поруч. Людина може звертатися з будь-якого місця, в зручний для неї час. При такому консультуванні клієнт має право на переривання контакту, тобто може у  будь-який момент покласти слухавку.
Якщо у людини є проблема, яку вона не може вирішити самостійно, але вона ще не готова звернутися про допомогу (є певний страх, побоювання та невпевненість у собі), ми пропонуємо написати нам листа на електронну пошту та отримати професійну відповідь з будь-якої теми та проблеми.

Переглядів: 33 | Додав: glusenkoolena | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Copyright MyCorp © 2021
Конструктор сайтів - uCoz