Головна Мій профіль   Выход     Вход   RSS        Ви увійшли як Гість      Група   Гости



Подати заяву для вступу до 1-го класу

Подати заяву для вступу до 10-го класу
Меню сайту

НАКАЗ ПРО ЗАРАХУВАННЯ УЧНІВ ДО 1 КЛАСУ 2020/2021 Н.Р.

Головна » 2017 » Листопад » 4 » Педрада "Формування компетентностей здорового способу життя у дітей та молоді через спільну діяльність школи, сім'ї, позашк. навч. закладів"
22:33
Педрада "Формування компетентностей здорового способу життя у дітей та молоді через спільну діяльність школи, сім'ї, позашк. навч. закладів"

     Артур Шопенгауер казав, що «здоров'я до того переважує всі блага життя, що воістину здоровий жебрак щасливіший хворого короля».

     На порядок денний педради виносилися такі питання:

1. «Проблема збереження здоров'я учнів як основний чинник виховання компетентної успішної особистості»

                                            Доповідач заступник директора з НВ роботи Лісовол Г.О.

2. «Психічне здоров'я дітей: попередження негативного впливу соціального середовища та соціальних мереж»

                                           Співдоповідач соціальний педагог Данільченко Т.А.

3. «Превентивне виховання – важливий спосіб формування правосвідомості учнів»

                                           Співдоповідач учитель історії та права Плаксива О.В.

4. «Збереження психічного здоров'я всіх учасників навчально-виховного процесу в умовах військового конфлікту: шляхи подолання стресу, пошук ефективних ресурсів»

                                           Співдоповідач практичний психолог Войтенко Н.Ю.

     Поняття «здоровий спосіб життя» розглядається у співвідношенні триєдиних понять: здоров’я – здоровий спосіб життя – культура здоров’я.

     Таке співвідношення має сенс при виконанні та дотриманні певних умов здорового способу життя – це, так би мовити, система розумової поведінки людини на фундаменті моральних і національних традицій, що забезпечує людині фізичне, душевне, духовне і соціальне благополуччя в реальному навколишньому середовищі.

 Виступаючі цікаво доносили інформацію свого виступу, використовуючи мультимедію, презентації, інтерактивні ігри, наочні засоби, опитування тощо. 

       Для педагогів школи заступником директора з НВР було проведено також дві інтерактивні гри: 1) учителі працювали у групах, визначаючи умови здорового способу життя, цікаво оформлювали та презентували виконанне завдання; 2) за допомогою канцелярських предметів  складали портрет вихованця школи.

     Результати анкетування показують, що серед учнівської молоді, як і в суспільстві не сформовано стійкого негативного відношення до шкідливих звичок. результати анкетування серед батьків показали, що більшість батьків вважають, що краще нехай дитина набуде досвіду вживати алкоголь у їх присутності, ніж на вулиці і при цьому впевнені що це не переросте в шкідливу звичку. Вони не задумуються над тим, що шкідливі звички, які формуються у підростаючого покоління в шкільному віці, катастрофічно впливають на подальше особисте життя людини і  як наслідок, на соціальний та економічний стан суспільства, моральне та фізичне здоров’я нації.

  Отже, урбанізація, розвиток технічного потенціалу, зниження фізичного і підвищення нервово-психологічного навантаження, інформаційні перевантаження — усі ці складові нашого сьогодення, звичайно, різною мірою, але відбиваються на здоров'ї дітей.

     Це розуміють усі і намагаються вживати заходів. На рівні нашої держави діє близько десяти національних програм, щорічно приймається десятки важливих документів у цій сфері, головним завданням яких є пропаганда здорового способу життя дітей та молоді. Але чомусь здоров’я дітей, та загалом всіх українців, стрімко погіршується, бо так і не стало нагальною проблемою на державному рівні.

Переглядів: 736 | Додав: Annochkaa | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz