Головна Мій профіль   Выход     Вход   RSS        Ви увійшли як Гість      Група   Гости



Подати заяву для вступу до 1-го класу

Подати заяву для вступу до 10-го класу
Меню сайту

НАКАЗ ПРО ЗАРАХУВАННЯ УЧНІВ ДО 1 КЛАСУ 2020/2021 Н.Р.

Головна » 2016 » Лютий » 10 » Безпечний інтернет
13:11
Безпечний інтернет

        До Дня безпеки в мережі Інтернет у 7-х, 8-х, 9-х класах проводився тренінг, на якому учні отримали теоретичні знання про поведінку користувачів у мережі Інтернет, зокрема познайомилися з такими поняттями, як фішинг – один із видів шахрайства, спрямований на викрадення цінних особистих даних користувача таких ,як номери кредитних карток, паролі, дані про банківські рахунки та т.п., Premium Rate Numbers – платні номери; пропонуються різні послуги придбання цікавих речей, акції, для чого Вас просять подзвонити на певний номер або надіслати повідомлення, тоді з Вашого рахунку знімається велика сума грошей, IMEI номер – персональний ідентифікаційний код телефону, який встановлюється на заводі і є для кожного телефону свій; він слугує ідентифікатором пристрою в мережі, за яким Вас теж можуть відстежувати і т.п.

        Учні формально поділилися на групи, кожна з яких опрацьовувала даний їм інформаційний лист з тем, пов'язаних із користуванням мережі. Потім представник групи коротко розповів усім іншим обговорену в групі інформацію.

        Працюючи у групах, учні дискутували з різних запропонованих питань щодо правил поведінки в Інтернеті.

        Словесно описали портрети користувачів мережі Інтернет. Намалювали колаж користувачів мережі, акцентуючи увагу або на виразах їх облич, або на сайтах, які вони найчастіше відвідують. Таким чином, можна було простежити, якими користувачами себе та інших уявляють учні.

        Учні також письмово змоделювали правила поведінки для користувача «Кодекс поведінки в Інтернеті». Для цього вони об’єднались у групи. Потім обмінялися Кодексами й оцінили один одного за заздалегідь підготовленою формою оцінювання, яка містила декілька критеріїв оцінювання, наприклад: пункти Кодексу не суперечать чинному законодавству, передбачають захищеність персональної інформації, базується на принципах поваги до інших користувачів Інтернету, формулювання пунктів чіткі, зрозумілі та ін.. Також при оцінюванні Кодексу враховувалася грамотність написаних правил.

        Підсумки тренінгу учні виклали в письмовій формі (заздалегідь  підготовленій), де учасники мали продовжити словосполучення декількома іншими, наприклад: «пам’ятай про…», «знаю, що…», «вірю в…», «зверни увагу на…», «думай про…» і т.п. Така форма підсумку дозволила педагогу-організатору побачити результат тренінгу, наскільки учні озброїлися знаннями під час заняття, як володіють правилами з користування мережі Інтернет.

        Загалом учні продемонстрували обізнаність щодо  правил користування в мережі Інтернет, залишається вірити, що вони і справді є розумними користувачами.

  

Переглядів: 164 | Додав: Helena | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]


Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz