Головна Мій профіль   Выход     Вход   RSS        Ви увійшли як Гість      Група   Гости


Меню сайту

НАКАЗ ПРО ЗАРАХУВАННЯ УЧНІВ ДО 1 КЛАСУ 2018/2019 Н.Р.


Планування виховної роботи у 2018/2019 н.р.

Планування виховної роботи школи на 2018/2019 н.р.

Лист МОН Про деякі питання виховної роботи у закладах освіти щодо безпеки та благополуччя учнів

Програма виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми

Орієнтовні конспекти для проведення Першого уроку для учнів 1-11 класів у 2018/2019 н.р.

Знаменні та пам'ятні дати календаря 2018/2019 н.р.

Орієнтовні теми для проведення Першого уроку у 2018/2019 н.р.

1-4 класи


· «Чому наш прапор жовто-блакитний».
· «Про що розповідає наш герб».
· «Національні символи України».
· «Я – маленький громадянин держави».
· «Ми – українці – єдина сім’я».
· «Батьківщина, рід, родина».
· «Вона на світі одна-єдина, наша Україна».
· «Подорожуємо квітучою Україною».
· «Україна на карті Європи».
· «Ми – діти європейської родини».
· «Мої права та обов’язки».
· «Людина народжується для добра і любові».
· «Згода дім будує, а незгода – руйнує».
· «Добре тому жити – хто вміє дружити».
· «Моя Україно! Ти мати єдина на всі покоління й віки…».
· «Я мрію, щоб українська вся родина була щаслива і єдина».

     Рекомендуємо такі форми та методи: бесіда, година спілкування, розмова у дружньому колі, заочна (уявна) подорож, гра-подорож, правова абетка, правова відгадайка, правовий букварик.

5-9 класи

· «Я гордий тим, що українець».
· «Що означає бути патріотом своєї держави?».
· «Українці – європейська нація».
· «Національні герої України».
· «Духовність українського народу».
· «Європа – наш дім».
· «Люблю я свій народ, ціную його звичаї».
· «Що означає бути законослухняним громадянином держави».
· «Конституція України – основний закон держави».
· «Відповідальність починається з мене».
· «Для чого нам потрібні правила та закони?».
· «Якби я був президентом України…».
· «Я – член міської (сільської) громади…».
· «Україна в сім'ї європейських народів».
· «Поважаю європейські цінності – будую сучасну Україну!».
· «Під синьо-жовтими прапорами України та Євросоюзу».

     Рекомендуємо такі форми та методи: година спілкування, година історичної пам’яті, година громадянськості, година духовності, заочна відеомандрівка, пошукова експедиція, правова абетка, рольова гра.

 

10-11 класи

· «Держава. Суспільство. Особистість».
· «Плекаємо в собі громадянина України».
· «Конституційні засади української держави».
· «Роль особистості в історії держави».
· «Моральні заповіді українців».
· «Політичні постаті України».
· «Я єсть народ, якого правди сила ніким завойована ще не була!».
· «Український менталітет, його сутність».
· «Людина. Особистість. Громадянин».
· «Права і свободи громадян – пріоритетні цінності демократії».
· «Свобода та особиста недоторканість громадян».
· «Активна громадянська позиція. Чи важливо її мати?».
· «Молодь і політика…».
· «Дискутуємо про права людини».
· «Права та відповідальність».
· «Демократичний розвиток та зміцнення партнерства Україна-ЄС: очима молоді».
· «Український вимір – європейські цінності».
· «Свобода та людська гідність – базові цінності особистості».

     Рекомендуємо такі форми та методи: філософська бесіда, «сократівська» бесіда, конференція, круглий стіл, диспут, дебати, ток-шоу, соціальні ринги, квести.

Література

1. Живемо в демократії: плани уроків з питань освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини для загальноосвіт. навч. закл. / Р. Голлоб, Т. Хаддлестон, П. Крапф та ін.; пер. з англ., наук. редагування та адапт. О. В. Овчарук; заг. ред. : Р. Голлоб, П. Крапф ; заг. ред. укр. версії : Н. Г. Протасова. – 3-тє вид. –К. : Основа, 2016.– Т.3. – 212 с.
2. Зростаємо у демократії: плани уроків для початкового рівня з питань демократичного громадянства та прав людини / Р. Голлоб, В. Вайдінгер; ред. Р.Голлоб, В. Вайдінгер: пер. з англ. та адапт. О. В. Овчарук; заг. ред. укр. версії : Н. Г. Протасова. – 3-тє вид. – К.: Основа,2016.– Т.2. – 164 с.
3. Ласкавцева Я. Виховуємо на традиціях / Я. Д. Ласкавцева. – Х. : Вид. група «Основа», 2016. – 125 с.
4. Моя рідна Україна: збірник кращих методичних розробок національно-патріотичного спрямування / [упоряд. : А. М. Романенко, І. В. Дика] – Полтава : ПОІППО. – 2014. – 290 с.
5. Навчаємо демократії: базові матеріали з питань освіти для демократичного громадянства та прав людини для вчителів / Р. Голлоб, П. Крапф, О. Олафсдоттір, В. Вайдінгер; ред. Р.Голлоб, П. Крапф, О. Олафсдоттір, В. Вайдінгер : пер. з англ. та адапт. Л. І. Паращенко. –К. : Основа, 2012. – Т.1. – 164 с.
6. Патріотичне виховання в сучасних навчальних закладах / упоряд. Ж.М. Страшко. – К. : «Вид.група «Шк. світ», 2015. – 120 с.
7. Поважаю європейські цінності – будую сучасну Україну. Методичні рекомендації для проведення Першого уроку в 2017/2018 навчальному році / укладачі : Ю.В. Міцай, С.М. Пляка, О.П. Третяк. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017. – 156 с.
8. Початкова школа: виховання на цінностях. Національно-патріотичне виховання на уроках літературного читання: методичний посібник / упорядники : Л.Ткаченко, О.Романюк, А.Ткаченко. – Біла Церква, 2017. – 183с.
9. Початкова школа: виховання на цінностях: збірник виховних справ / упорядники : Л.П. Ткаченко, А.О. Ткаченко, О.В. Романюк. – Біла Церква. – КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2017. – 88 с.
10. Україна починається з тебе! Методичні рекомендації для проведення Першого уроку у 2018/2019 навчальному році / укладачі: Ю.В. Міцай, С.М. Пляка, О.Г. Чернецька. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2018. – 108 с.
Інтернет-ресурси:
1. Освітня платформа «Живемо в демократії»: http://www.living-democracy.
2. Моя рідна Україна: збірник кращих методичних розробок національно-патріотичного спрямування: http://poippo.pl.ua/natsionalno-patriotychne-vykhovannia/metodychni-rekomendatsii.
3. Перший урок: Мега збірка розробок Першого уроку (1-11 клас): https://www.schoollife.org.ua/pershyj-urok-meha-zbirka-rozrobok-pershoho-uroku-1-11-klas/.
4. Україна починається з тебе! Методичні рекомендації для проведення Першого уроку у 2018/2019 навчальному році: http://koippo414.at.ua/index/gotuemos_do_2018_2019_n_r/0-309.
5. Телеканал «ПлюсПлюс», серія «Це наше і це твоє»: http://plus-plus.tv/dyvys/programy/programs/ce-nashe-i-ce-tvoye-356861.html

НА ДОПОМОГУ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ 

УВАГА! ВАЖЛИВО!

Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку у 2018/2019 н.р.

     Відповідно до Закону України «Про освіту», концепції Нової Української школи, інших нормативно-правових актів і розпорядчих документів педагогічні працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі; розробку та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів.

     Відтак, тема Першого уроку, форми та методи його проведення учителі обирають самостійно, враховуючи вікові, індивідуальні та психологічні особливості школярів.

     Мета та завдання Першого уроку повинні відповідати концептуальним засадам Нової української школи, формувати в учнів систему загальнолюдських цінностей – морально-етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність); виховувати в учнів почуття відповідальності за себе та за добробут нашої країни.

      При оформленні приміщення рекомендуємо використовувати державну та національну символіку; карти України, Європи, Київської області; символіку Євросоюзу, стіннівки «Європа – наш спільний дім», «ЄС і Україна – добрі сусіди», малюнки дітей, плакати, буклети, тематичні папки, виставки довідкової літератури, емблеми тощо.

     Рекомендуємо учителям та учням забезпечити наявність на Першому уроці елементів державної символіки в одязі (жовто-блакитні стрічки, національне вбрання тощо), що підкреслить єдність народу України.

     Рекомендуємо розпочати Перший урок хвилиною мовчання з метою вшанування пам’яті воїнів та інших загиблих у боротьбі за свободу, цілісність та єдність нашої держави. Варто згадати імена випускників навчальних закладів, жителів міста (села), котрі загинули, захищаючи Україну.

     Ураховуючи гнучку структуру організації Першого уроку, де учні та їх родини є активними учасниками заходу, радимо залучити до проведення уроку представників батьківської громадськості.

      При підготовці до уроку необхідно звернути увагу на соціально-психологічну ситуацію у колективі класу, школи, громади. Педагог має чітко визначити та усвідомити мету уроку, окреслити завдання для її досягнення. Добираючи до уроку відео, фото та інші матеріали, необхідно враховувати можливий їхній вплив на емоційний стан учнів.

       Для першокласників перше заняття може бути присвячене ознайомленню з правилами шкільного життя, розповідями історії школи або розповіді про знаменитих випускників даної школи. На такий урок можуть бути запрошені відомі спортсмени, вчені, діячі культури, які поділяться своїми враженнями про навчання, про талант вчителів цього навчального закладу. Такий урок може з перших днів прищепити в учнів гордість за свою школу та вчителів і підвищить бажання ходити в школу.

     Для старших класів, коли колективи вже сформовані дуже важливо й надалі підтримувати згуртованість хлопців. Перший урок для таких дітей можна провести у формі обміну інформацією про проведені канікули. Причому, перше заняття може проходити не обов’язково за партами. Можна вийти на шкільний двір і в неформальній обстановці поділитися своїми враженнями від літнього відпочинку. Після цього можна всім класом сходити в цирк або на прогулянку в парк.

     У 9-13 років дуже важливо підкреслити в учневі його позитивні якості, тому перший урок може бути проведений на свіжому повітрі у формі конкурсів і змагань. У цьому віці формуються нахили людини і тому непогано підкреслити в кожному з учнів його конкретні здібності. Це буде хорошою мотивацією на цілий рік проявляти ще більші зусилля для отримання знань.

     7 клас є одним з найскладніших періодів. У цей час у підлітків спостерігається перехідний період. Дуже важливо навчити семикласника правильному спілкуванню з однолітками, закласти основи законодавства у сфері правопорушень та хуліганства в підлітковому віці. У цьому віці відбувається формування особистості і спроба самоствердження і самореалізації. Є небезпека потрапити під поганий вплив вулиці. Класному керівникові необхідно врахувати всі ці нюанси під час проведення першого уроку. Краще, якщо перший урок пройде у формі дискусії на якусь злободенну для підлітків тему. Це може бути обговорення правил поведінки з дівчиною або ставлення до старшого покоління.

     У старших класах (9 клас і вище) триває становлення майбутнього громадянина України. У цьому віці дуже важливо патріотичне виховання та прищеплення молодому поколінню любові до Батьківщини. Перший урок для цієї категорії учнів може проходити у формі зустрічі з ветеранами. «афганцями» чи іншими представниками, які захищають Україну. На першому занятті слід показати учням, що захист Вітчизни є почесним обов’язком усіх.

     Для майбутніх випускників (11 клас) перший урок може бути присвячений постановці завдань на цілий рік. На першому занятті важливо націлити учнів на результат, показати, що від здачі випускних іспитів залежить майбутнє життя молодої людини. Необхідно більш ретельно підійти до освоєння навчального матеріалу, щоб досягти бажаного результату. Перший урок може бути присвячений важливості всіх професій із запрошенням на захід представників різних спеціальностей, бажано випускників даної школи. Це може ще раз переконати старшокласників у важливості навчання і стати стимулом для великих зусиль в освоєнні навчального матеріалу.

Матеріали для планування виховної роботи з класним колективом на 2018/2019 н.р.

1. ЗОШИТ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА НА 2018/2019 Н.Р.

2. ЗОШИТ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА (ТИТУЛКА) НА 2018/2019 Н.Р.

3. ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО  КЕРІВНИКА   

4. ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА ІІ СЕМЕСТР 2018/2019 Н.Р.

5. ПЕРЕЛІК ВИХОВНИХ ПРОГРАМ  

5. БЕСІДИ З ТБ  

Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту







Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz